Markanızın amacı nedir?

Markalar Dünyasında yaşıyoruz artık!

Öyle bir Dünya düşünün ki tümüyle kontrol edebileceğiniz, lakin hiçbir zaman kontrol etmediğiniz...

İnsanlar yaşamları boyunca bir amaç belirliyorlar kendilerine. Sadece motivasyon kaynağı olması için. Motivasyonu kaybettikleri anda umutsuzluk ya da korkuya yeniliyorlar. Araştırma yapmışlar mesela uzmanlar.. Bir çok ülke gezerek sadece insanların temel motivasyonlarını bulmaya gayret göstermişler. Ne için mi? Doğru satışı yapabilmek için.

Özgürlük, aşk, aile daha bir çoğu var bunun gibi temelde insanın en basit motivasyon kaynakları. İnsanın birbirini kabullenebilmesi için de geçerli belki. Aynı motivasyona sahip iki insanın beraber çok daha verimli oldukları da var. Bu yüzden Markalar Dünyasında yaşarken biz. İnsanların yüzlerce marka arasından sizin markanızı seçmesini nasıl sağlayacaksınız?

Doğru araştırma sizin hedef kitlenizi belirleyecek. Markanızın tüketici portföyü ile arasında benzer bir motivasyon ortaya çıkarsa tüketicisinin onu kabullenme olasılığı o kadar artmaz mı?

Yapılan araştırlamaların ortaya çıkardığı sonuçlarla hareket eden markalar, kampanyalarında vicdani sorumluluklar, motivasyonlar ekleyerek başarıya çok daha çabuk ilerliyor.

Bir amacınız olsun diye seslenirken biz size, e-ticaret ya da fiziki ticaret fark etmeksizin. Tüketiciniz ile aranızda somut bağlar kurulsun demeye çalışıyoruz. Aynı frekansı yakaladığınız andan itibaren tüketicinizin hazır bulunuşluğu ile birlikte satış rakamlarınızda da yüksek bir artışı fark edeceksiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-Ticaret, Yeni Dünya'nın Sanal Kapısı

E-Ticaret Hakkında!