E-Ticaret ve Tüketici Sadakati

E-Ticaret ve Sadakat Üzerine İzlenimlerim 

Sadakat bir asırdır ticarette çok konuşulan, kafa yorulan, üzerine tezler yazılan bir konu. Ticaret alanları değişmesine karşılık, Tüketici ve Marka arasında ki ilişkiler sabit kaldı.
Markalar kendilerini tüketiciye kabul ettirmek ve devamlılık yaratmak adına sadakat formülü üzerinde fazlasıyla kafa yordu. Peki değişen ticaret koşulları, sert rekabet piyasası, tüketici tercihleri konusunda ne gibi farklar ortaya çıktı? 

İşte tam da bunu incelemek amaçlı ve E-Ticaret ortamında markalara bir nevi fayda dokunmasını düşünerek bu web portalımızda bu konuyu inceledik. 

Neye ihtiyaç duyarız, böyle birşey ne kadar mümkün ya da bunu nasıl sağlarızı incelemeye, yol göstermeye çalıştım. Umarım sizlerde okurken keyif alırsınız, sizlere yeni fikirler oluşturması açısından az da olsa bir faydam dokunur ve en önemlisi bu konuda kritik eksiklerinizi giderebilirsem ne mutlu bana.
Tabi benim atladığım konuları da yorum kısmına yorumlarınızı yazarak konuyu daha detaylı incelememi sağlayabilir, konu ile ilgili sorularınız varsa o soruları cevaplamama yardımcı olabilirsiniz.

Yukarıda bulunan bağlantıya tıklayarak yazıma ulaşabilirsiniz. 
Başarılar diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Markanızın amacı nedir?

E-Ticaret, Yeni Dünya'nın Sanal Kapısı

E-Ticaret Hakkında!